De drukte, de gezelligheid, de straten, steegjes en pleinen, de mooie restaurants, de lokale winkeltjes, ik houd enorm van onze stad! Vanuit die liefde startte ik vorig jaar met @
AmsterdamWalks, waarop ik kiekjes van mijn kleine wandelingetjes deel. En toen ging abrupt de horeca dicht. Geen lunches meer, geen drankjes op terras, niet meer uit eten en niet meer werken in mijn favo koffietentjes. Dat was even aanpassen!
Voor onszelf, maar helemaal voor de ondernemers, waaronder klanten van mijn bedrijf
Minturn. Ik hoorde over hun zorgen en begon een beetje te dubben over wat ik kon doen vanuit mijn skills als webbouwer en online marketeer. Ondertussen kwam ik via Instagram in gesprek met Sanne van @
MokumsFood. We bleken precies dezelfde gedachten te hebben. Ook merkten we op dat ondernemers zich ontzettend innovatief toonden om aan nieuwe inkomsten te komen. Dat wilden we supporten! En zo kwamen we heel snel op het idee voor Local Collective. In een week hadden we een naam, een logo en gingen we live met de website! Het is ontzettend tof om alle acties voorbij te zien komen en een positieve bijdrage te kunnen leveren. Ook heel bijzonder zijn de lieve en enthousiaste reacties die we ontvangen van de ondernemers.